Susa Web Tools
تمام شد...
ミ★ミعاشقانه ترین حرف ها...واسه دل خودمミ★ミ

امروز دلم اونقد شکست که دیگه دلی واسم نمونده ...

خدایا ببین چه به سرانجام کار ما امده که گرگ هایی به غم و اندوه من می خندند

دوستت داشتم به اندازه باد های آسمان

به اندازه نهر های بیکران

به اندازه  اندازه های بی پایــــــــــــــــــان

...

ولی باون اومد کم کم

تورو شست و موندم تنها

تنها شدم بین ابرها

نزاشتن باشم توی دنیا...

...

به تو عادت کرده بودم                                  
اي به من نزديک تر از من                                    
اي حضورم از تو تازه                                                     
اي نگاهم از تو روشن                                                             

و شکی نیست                                                                              

دوستت

اما

چه کسی میداند .....                                                                                  

یادته:

میخواهم بگویم که فراموش شدی

برای همیشه

and I dont back              

                         for ever

nOw i am alone               

                        an neVer

forget thiS lOvE                 

میگویند

When in rome, do as the romans do

ولی تا کی میبایستی تحمل میکردم این نمایی را...

می بینی سكوتم را؟  می بینی درماندگیم را ؟ می بینی نداشتنت چه بر سر فریاد خاموشم آورده است؟

برای تو مینویسم که عزیزم بودی

بله

بودی

شاید بپرسی که مگر حالا نیستی

.

.

.

.

باید بگویم داشتم و داشتم و داشتم دوستت

ولــــــــــــــــــــــــــــــی

حالا ندارم

ودیگر نخواهم داشت

....و این آخر راه است ....

                          

            

      

 

گریه ام به حالت ...کوه ودرودشت..  ازاین   جدایی

 

مینالد ازغم..... این دل دمادم..... فرداکجایی؟

 

سفربخیر....سفربخیر.....مسافرمن .....

..

 

..

 

..

 

                        دور از این دنیا                       

                                                دست گرم تو ای ....                                               

                        نیمه جونم را نگرفت                       

                        ودیگر هیچ                       

                                                خدانگهدار                                               

...

 

و در آخر من ماندم و من ماندم و من...

Flash Animation


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 9 مهر 1390برچسب:,ساعت 8:45 توسط مهدی| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




كد موسيقي براي وبلاگ